Jaroslav Maurenc přichází do Mainstream Technologies ze společnosti Microsoft, kde devět let pracoval v různých oblastech, od předprodejní podpory pro významné zákazníky po Premier Support. Poslední tři roky působil právě v oddělení Premier Support na pozici Service Delivery Manager. Zaměřoval se zde na podporu vybraných zákazníků a koordinaci činností vedoucí rychlému vyřešení jejich technických problémů.

Jaroslav Maurenc se IT technologiím věnuje po celý svůj dosavadní profesní život. Absolvoval ČVUT v Praze se specializací na projektování počítačů a sítí. Před nástupem do společnosti Microsoft strávil jedenáct let jako systémový inženýr, projektový manažer a manažer oddělení podpory u významných partnerů společnosti Microsoft. Je držitelem mnoha certifikátů Microsoft (MCSE, MCSA, MCP), HP/Compaq (MASE, ASE) i otevřených standardů ITIL a TOGAF.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist