Michal Budínský bude zodpovídat zejména za efektivní nastavení procesů v komunikaci mezi agenturou a klienty a zároveň povede vybrané speciální projekty.

Michal Budínský získával posledních 12 let zkušenosti především v renomovaných mediálních agenturách. Naposledy jako Client Leadership Senior Manager v Mindshare, kde se staral o klienty Ford, Müller, Madeta, Nike nebo IBM. Předtím v OMD/PHD pracoval pro Tesco a Unilever a v agentuře Universal McCann pro klienta L´Oréal.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist