Tomáš Pavlík až do letošního března více než dva roky působil jako ředitel vnějších vztahů společnosti BM Management vlastněné Zdeňkem a Michaelou Bakala, pro které byl také osobní tiskový mluvčí. V roce 2012 se angažoval pro Nadaci Vodafone v rámci projektu Rok jinak, do kterého nastoupil po více než čtyřech letech na pozici specialisty externí komunikace a tiskového mluvčí UniCredit Bank. Svoji profesní dráhu přitom začínal v letech 2000 až 2007 právě v PR agenturách.

Vsetínský Climax si vybral PR agenturu Pleon Impact - čtěte ZDE

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist