Radim Sedlář v minulosti působil coby specialista Customer Insights a vedoucí týmu Zákaznického výzkumu a Datových analýz ve společnosti T-Mobile. Poté působil ve společnosti Wüstenrot, kde vedl tým CRM a Market Intelligence.
Je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze. Přednášel na konferenci IIR's Telecoms Loyalty & Churn v Nice nebo se podílel na přípravě prezentace pro Business Intelligence Conference v Londýně.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist