Radim Sedlář v minulosti působil coby specialista Customer Insights a vedoucí týmu Zákaznického výzkumu a Datových analýz ve společnosti T-Mobile. Poté působil ve společnosti Wüstenrot, kde vedl tým CRM a Market Intelligence.

Je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze.  Přednášel na konferenci IIR's Telecoms Loyalty & Churn v Nice nebo se podílel na přípravě prezentace pro Business Intelligence Conference  v Londýně.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist