Radim Sedlář v minulosti působil coby specialista Customer Insights a vedoucí týmu Zákaznického výzkumu a Datových analýz ve společnosti T-Mobile. Poté působil ve společnosti Wüstenrot, kde vedl tým CRM a Market Intelligence.
Je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze. Přednášel na konferenci IIR's Telecoms Loyalty & Churn v Nice nebo se podílel na přípravě prezentace pro Business Intelligence Conference v Londýně.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist