Hana Kovaříková má bohaté zkušenosti z PR i novinařiny. Před nástupem do AMI pracovala v agentuře AC&C Public Relations a v minulosti též působila jako redaktorka televize Nova.

V AMI měla na pozici manažerky nejdříve na starosti klienty z rychloobrátkového segmentu. Posléze se začala věnovat klientům z oblasti informačních technologií, jejichž vedení nyní převzala. Se svým týmem pracuje pro klienty, jako jsou například Vodafone, HTC, Dell, CompuGroup Medical či AV Media. V minulém roce se také podílela na propagaci výstavy Tim Burton a jeho svět na Staroměstském náměstí.

Hana Kovaříková vystudovala Mediální a komunikační studia na Univerzitě Karlově a angličtinu a němčinu pro hospodářskou a obchodní sféru na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích.

V osobním čase se nejraději věnuje cestování a fotografování.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist