Michal Ročeň sbíral posledních pět let cenné zkušenosti v marketingu v oblasti pojišťovnictví, které získal nejdříve jako Online Marketing Manager, a následně jako šéf přímého prodeje v pojišťovně Generali. Dříve působil také ve společnosti NetTravel.cz, kde zastával pozici projektového manažera a SEO specialisty.

Vystudoval marketingovou komunikaci na Vysoké škole finanční a správní.

Ve svém volném čase se nejraději věnuje fotografování, golfu a dobrému jídlu.

 

Soňa (Šebová) Petruželová vedla Performance Advertising tým H1.cz od roku 2012. Nyní odešla na mateřskou dovolenou.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist