Michal Ročeň sbíral posledních pět let cenné zkušenosti v marketingu v oblasti pojišťovnictví, které získal nejdříve jako Online Marketing Manager, a následně jako šéf přímého prodeje v pojišťovně Generali. Dříve působil také ve společnosti NetTravel.cz, kde zastával pozici projektového manažera a SEO specialisty.
Vystudoval marketingovou komunikaci na Vysoké škole finanční a správní.
Ve svém volném čase se nejraději věnuje fotografování, golfu a dobrému jídlu.
Jana Báčová přechází z agentury H1.cz do Pepa.cz, bude řídit marketing - čtěte ZDE
Petra Plimlová, Stanislav Koukal a Jan Vašíček postupují v týmu agentury H1.cz - čtěte ZDE
Holky z marketingu nechtějí sedět v koutě, hlásí Louženská z H1.cz - čtěte ZDE
Soňa (Šebová) Petruželová vedla Performance Advertising tým H1.cz od roku 2012. Nyní odešla na mateřskou dovolenou.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist