Andrej Bosanac  se svým týmem pracuje například pro klienty Janssen, Mentor, Alzheimercentrum či GlaxoSmithKline.

Po nástupu do AMI Communications v roce 2011 se nejdříve věnoval klientům z oblasti ITC. Následně začal pracovat pro zdravotnické klienty, a to v oblastech jak korporátní a produktové komunikace, tak strategického poradenství.

Andrej Bosanac vystudoval obor Podniková ekonomie a management na Vysoké škole ekonomické.

Ve volném čase nejraději sportuje – běh a posilovna, také rád cestuje a vaří.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist