Danna Blum je aktivní v oblasti reklamy a médií deset let a na svém kontě má řadu ocenění z národních a mezinárodních soutěží jako jsou Cannes Lions, Clio Awards, Eurobest, Golden Drum nebo Effie. Mezi její nejúspěšnější kampaně letošního roku patří ROM: Bucharest not Budapest (viz link níže), která bodovala na Cannes Lions, Clio Awards a získala Grand Prix na Golden Drum.
Petr Roth opouští OgilvyOne - čtěte ZDE
OgilvyOne má nové kreativní šéfy - čtěte ZDET-Mobile si vybral digitální agentury OgilvyOne a Proboston Creative - čtěte ZDE
V OgilvyOne má Danna na starosti digitální kampaně například pro T-Mobile a byla letos na podzim již nepostradatelnou součástí týmu při přípravě vítězné nabídky v tendru tohoto mobilního operátora. Mezi další klienty patří L'Oréal nebo Nestlé.
Jejím největším koníčkem je hudba, má velkou domácí kolekci vinylových desek a relaxuje jako rozhlasová DJ-ka.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist