Danna Blum je aktivní v oblasti reklamy a médií deset let a na svém kontě má řadu ocenění z národních a mezinárodních soutěží jako jsou Cannes Lions, Clio Awards, Eurobest, Golden Drum nebo Effie. Mezi její nejúspěšnější kampaně letošního roku patří ROM: Bucharest not Budapest (viz link níže), která bodovala na Cannes Lions, Clio Awards a získala Grand Prix na Golden Drum.

OgilvyOne má Danna na starosti digitální kampaně například pro T-Mobile a  byla letos na podzim již nepostradatelnou součástí týmu při přípravě vítězné nabídky v tendru tohoto mobilního operátora. Mezi další klienty patří L'Oréal nebo Nestlé.

Jejím největším koníčkem je hudba, má velkou domácí kolekci vinylových desek a relaxuje jako rozhlasová DJ-ka.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist