Petra Šubrtová před příchodem do ČOV více než čtyři roky pracovala v největší světové síti aktivačních agentur Geometry Global, kde měla na starosti klientský servis. Dohlížela na integrované kampaně pro klienty jako Magnesia (Fond Magnesiago.cz – projekt podporující nadané sportovce) nebo Pilsner Urquell (BTL kampaň k ZOH v Soči 2014, stan v Olympijském parku Soči – Letná).

 

V poolu partnerů Českého olympijského týmu jsou:

Generální partneři: Pilsner Urquell, ČEZ, Škoda Auto, Česká spořitelna

Oficiální partneři: RWE, Česká pošta, T-Mobile, Lesy ČR, Alpine Pro, Sazka, Agrofert

Generální mediální partner: Česká televize

Hlavní mediální partneři: iDnes, MF DNES, Český rozhlas - Radiožurnál

Mediální partneři: Outdoor Akzent, Reflex

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist