Petra Šubrtová před příchodem do ČOV více než čtyři roky pracovala v největší světové síti aktivačních agentur Geometry Global, kde měla na starosti klientský servis. Dohlížela na integrované kampaně pro klienty jako Magnesia (Fond Magnesiago.cz – projekt podporující nadané sportovce) nebo Pilsner Urquell (BTL kampaň k ZOH v Soči 2014, stan v Olympijském parku Soči – Letná).
V poolu partnerů Českého olympijského týmu jsou:
Generální partneři: Pilsner Urquell, ČEZ, Škoda Auto, Česká spořitelna
Oficiální partneři: RWE, Česká pošta, T-Mobile, Lesy ČR, Alpine Pro, Sazka, Agrofert
Generální mediální partner: Česká televize
Hlavní mediální partneři: iDnes, MF DNES, Český rozhlas - Radiožurnál
Mediální partneři: Outdoor Akzent, Reflex
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist