Dana Bratánková získávala své zkušenosti v PR pro auto-moto klienty již od roku 2004. Mezi její klienty patřily v minulosti Ford Motor Company, Shell Czech Republic nebo LUKOIL Czech Republic.

Současná strategie naší společnosti vyžaduje mimo jiné i intenzivnější přístup k Public Relations. Proto jsme také do této funkce zvolili profesionála, který má v automotivní oblasti mnohaleté zkušenosti a dokáže je při spolupráci s naší skupinou využít“, říká Stanislav Perkner, marketingový manažer skupiny Auto Palace.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist