Agentura Scholz&Friends je součástí mezinárodní skupiny a sítě WPP. Scholz & Friends Praha vznikla v roce 2009 s cílem nabízet služby v oblasti reklamy a marketingové komunikace mezinárodním i lokálním klientům po celé České republice, na Slovensku a dalších zemí EU.
Scholz & Friends pro "Stříbrné šípy" - čtěte ZDE
Scholz & Friends Prague získali AirBaltic z Rigy - čtěte ZDE
Ian Adams, který pochází ze Spojených států, zahájil svojí kariéru v reklamě v jižní Kalifornii jako grafik, kde pracoval pro klienty jako Adobe, Surfrider Foundation, Activision Coca Cola nebo Samsung. Iana Adamse zná český reklamní trh od roku 2007, kdy nastoupil jako art director do MarkBBDO. Od té doby sbíral ceny na mezinárodních i českých soutěžích a pracoval s velkými klienty, jako je například Škoda, Wrigley, Pepsi, Pilsner Urquell nebo Ge Money Bank. V Scholz&Friends bude působit jako Associate Creative Director.
Šárka Hinzová nastoupila na pozici senior copywritera a idea makera. V minulosti pracovala na volné noze pro převážně zahraniční značky; Apple, Avon, Loreal, Lucky Strike, a pro tuzemské reklamní agentury na klientech T-Mobile, Vodafone, Lucky Strike, Bayer, Kooperativa, a dalších.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist