Lenka Benetková na pozici přestoupila z divize Časopisy, kde řídila obchodní oddělení. Obchodně nově povede jak lifestylové tituly z divize Časopisy, tak zpravodajské a odborné tituly divize Euro E15. Ke změně dochází v rámci nové centralizované obchodní strategie vydavatelství Mladá fronta.
Mladá fronta cílí na export - čtěte ZDE
Mladá fronta posílí eventy - čtěte ZDEMladá fronta spouští webový diskuzní pořad Euro E15 TV - čtěte ZDE
Úkolem Lenky Benetkové bude rozvíjení nové obchodní strategie, rozšíření nabídky služeb, realizace nových aktivit a plnění nových obchodních cílů. Synergie dosavadních obchodních aktivit obou divizí přinese nové možnosti komunikace s obchodními partnery.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist