Sabine Scheunert (40) začala svou kariéru již během studia matematické ekonomie a managementu u společnosti Hewlett-Packard v Böblingenu. V roce 1998 nastoupila do automobilky BMW, kde prošla několika funkcemi v rámci divize Sales and Marketing v Evropě. Pod jejím vedením byla vytvořena řada významných příspěvků do projektů, jako je například spuštění značky MINI v Evropě mezi lety 1999 a 2001, stejně jako set-up nové velkoobchodní a maloobchodní struktury v rámci středoevropského regionu. V roce 2006 se stala marketingovou ředitelkou BMW pro východní Evropu. V roce 2010 přijala nabídku PSA Peugeot Citroën pracovat v ústředí společnosti v Paříži, kde v současné době řídí její celosvětovou divizi CRM pro všechny značky.

Sabine Scheunert hovoří plynně německy, anglicky a francouzsky. Má talent pro strategické vize složitých struktur a procesů, specializuje se na brandové postupy, je pragmatická a zdobí jí výborné komunikační dovednosti.

Kromě své odborné cesty pracuje pro Herbert Quandt nadaci, je aktivní členkou Rotary klubu Paris Ouest, Cefa (Club économique france - allemand) a Club de reflexe Femmes et Gouvernance. V roce 2013 byla zvolena "Manažerkou roku 2013" a vstoupila do exkluzivní ženské sítě generationCEO (www.generationceo.com), která podporuje zastoupení žen v podnikání.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist