Sabine Scheunert (40) začala svou kariéru již během studia matematické ekonomie a managementu u společnosti Hewlett-Packard v Böblingenu. V roce 1998 nastoupila do automobilky BMW, kde prošla několika funkcemi v rámci divize Sales and Marketing v Evropě. Pod jejím vedením byla vytvořena řada významných příspěvků do projektů, jako je například spuštění značky MINI v Evropě mezi lety 1999 a 2001, stejně jako set-up nové velkoobchodní a maloobchodní struktury v rámci středoevropského regionu. V roce 2006 se stala marketingovou ředitelkou BMW pro východní Evropu. V roce 2010 přijala nabídku PSA Peugeot Citroën pracovat v ústředí společnosti v Paříži, kde v současné době řídí její celosvětovou divizi CRM pro všechny značky.
Sabine Scheunert hovoří plynně německy, anglicky a francouzsky. Má talent pro strategické vize složitých struktur a procesů, specializuje se na brandové postupy, je pragmatická a zdobí jí výborné komunikační dovednosti.
Kromě své odborné cesty pracuje pro Herbert Quandt nadaci, je aktivní členkou Rotary klubu Paris Ouest, Cefa (Club économique france - allemand) a Club de reflexe Femmes et Gouvernance. V roce 2013 byla zvolena "Manažerkou roku 2013" a vstoupila do exkluzivní ženské sítě generationCEO (www.generationceo.com), která podporuje zastoupení žen v podnikání.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist