Petr Minařík opírá své zkušenosti v automobilovém průmyslu o 15 let praxe. Součástí jeho kariéry je také osm let na pozici ředitele marketingu u BMW Group Česká republika, kde působí od samotného začátku této společnosti v České republice.

V nové pozici prodejního ředitele BMW Group Česká republika se bude Petr Minařík soustředit na další zvýšení náskoku mezi výrobci prémiových automobilů, a to nejen v samotných registracích nových vozů, ale také při zavádění nových služeb pro zákazníky.

Milan Koza pracuje pro BMW Group od října 2010 a za toto období se podařilo značce BMW na českém trhu v registracích nových automobilů získat postavení značky číslo jedna mezi výrobci prémiových automobilů, a to ve třech po sobě jdoucích letech (2012, 2013 a 2014).

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist