Petr Minařík opírá své zkušenosti v automobilovém průmyslu o 15 let praxe. Součástí jeho kariéry je také osm let na pozici ředitele marketingu u BMW Group Česká republika, kde působí od samotného začátku této společnosti v České republice.
V nové pozici prodejního ředitele BMW Group Česká republika se bude Petr Minařík soustředit na další zvýšení náskoku mezi výrobci prémiových automobilů, a to nejen v samotných registracích nových vozů, ale také při zavádění nových služeb pro zákazníky.
BMW v Německu vyhrožuje, že své logistické centrum postaví v Česku - čtěte ZDE
Automobilka BMW letos přijme více než 8000 zaměstnanců - čtěte ZDE
Milan Koza pracuje pro BMW Group od října 2010 a za toto období se podařilo značce BMW na českém trhu v registracích nových automobilů získat postavení značky číslo jedna mezi výrobci prémiových automobilů, a to ve třech po sobě jdoucích letech (2012, 2013 a 2014).
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist