Na konci května odejde z UPC Jason King, který zastával místo viceprezidenta pro marketing a prodej. Od svého nástupu v roce 2013 zaznamenala celá oblast prodeje a marketingu velký vzestup, díky kterému získalo UPC dobrou pozici pro další rozvoj. Pozice viceprezidenta pro marketing a prodej se nově obsazovat nebude.
Filip Milde posílil Brand & Customer experience týmu UPC - čtěte ZDE
Martin Pavlíček šéfem komunikace a tiskovým mluvčím UPC - čtěte ZDE
Jan Kohout pracuje v UPC od roku 2013, zastával pozice produktového ředitele a ředitele segmentového marketingu. Dříve působil v manažerských marketingových pozicích u společností O2 Česká republika a GTS Novera.
Karel Smrž přišel do UPC na začátku roku 2014 a postupně zastával pozice ředitele marketingové komunikace a ředitele pro značku a zákaznickou zkušenost. Zkušenosti má i z komunikační agentury Ogilvy, ještě předtím pracoval pro Vodafone a mobilního operátora Bite, který působí v Litvě a Lotyšsku.
Peter Novák je ředitelem prodeje UPC od října 2014. Má dlouholeté zkušenosti z obchodních pozic ve společnostech Wrigley, Coca-Cola, pracoval i pro pivovar Šariš ze skupiny SABMiller.