Na konci května odejde z UPC Jason King, který zastával místo viceprezidenta pro marketing a prodej. Od svého nástupu v roce 2013 zaznamenala celá oblast prodeje a marketingu velký vzestup, díky kterému získalo UPC dobrou pozici pro další rozvoj. Pozice viceprezidenta pro marketing a prodej se nově obsazovat nebude.
Filip Milde posílil Brand & Customer experience týmu UPC - čtěte ZDE
Martin Pavlíček šéfem komunikace a tiskovým mluvčím UPC - čtěte ZDE
Jan Kohout pracuje v UPC od roku 2013, zastával pozice produktového ředitele a ředitele segmentového marketingu. Dříve působil v manažerských marketingových pozicích u společností O2 Česká republika a GTS Novera.
Karel Smrž přišel do UPC na začátku roku 2014 a postupně zastával pozice ředitele marketingové komunikace a ředitele pro značku a zákaznickou zkušenost. Zkušenosti má i z komunikační agentury Ogilvy, ještě předtím pracoval pro Vodafone a mobilního operátora Bite, který působí v Litvě a Lotyšsku.
Peter Novák je ředitelem prodeje UPC od října 2014. Má dlouholeté zkušenosti z obchodních pozic ve společnostech Wrigley, Coca-Cola, pracoval i pro pivovar Šariš ze skupiny SABMiller.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist