Ondřej Třetina (33) začal sbírat zkušenosti v marketingovém oddělení české pobočky společnosti ASUS už při studiu na Fakultě mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde získal inženýrský titul. Ve firmě ASUS, kde postupně zastával různé marketingové pozice, působí již od roku 2007. V posledních dvou letech byl vedoucím marketingového týmu zodpovědného za počítačové komponenty. Ve volném čase se věnuje cestování, sportu a rychlým autům.
Asus Zenbook UX305F: Levný ultrabook s vnitřnostmi nového MacBooku - čtěte ZDE
Test: Asus G571 je spíš herní desktop v přenosném balení - čtěte ZDE
Asus ZenFone 5 boduje velkým HD displejem, dvojicí SIM a velkou pamětí - čtěte ZDE
Stanislav Tošner (27) je staronovou posilou marketingového týmu společnosti ASUS. Třetím rokem působí na pozici PR Specialist. Nově se jeho pracovní náplň rozšíří na PR kampaně kompletního portfolia značky a také na komunikaci s PR a digitálními agenturami na českém a částečně i slovenském trhu. Absolvent Fakulty mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze měl do dubna letošního roku na starosti Public Relations systémové divize (notebooky, tablety, telefony) v České republice.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist