Šárka Heyna Fuchsová se tak, po řadě let řízení českého zastoupení švédské automobilky zahraničními manažery, ujímá vedení jako první Češka. V zastoupení značky Volvo pracuje už 16 let. Po zkušenostech z obchodního oddělení reklamní agentury Young & Rubicam nastoupila v roce 1999 do tehdejší společnosti Volvo Auto Czech jako marketingová manažerka a od té doby prošla řadou oddělení. Čtyři roky také vedla největší dealerství Volva v České republice. Pozici manažerky prodeje zastávala poslední čtyři roky.
"Jsem velmi ráda, že jsem dostala příležitost díky svým dlouholetým zkušenostem zajistit kontinuitu naší obchodní činnosti a strategie v době, kdy nás čeká na naše poměry nevídaná, zásadní obměna stávajících modelů Volvo," uvedla Heyna Fuchsová.
Vedle chystaných modelových změn, kdy je pro příštích pět let ohlášen příchod dvanáctky zcela nových modelů, čeká čerstvou šéfku Volva také zásadní obměna všech prodejen celé dealerské sítě a servisů.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist