Marta Krejcarová bude mít na starosti externí i interní komunikaci a bude zároveň zaštiťovat i CSR aktivity České spořitelny.
„Vážím si toho, že mohu využít všechny své zkušenosti z oblasti komunikace právě v České spořitelně, která patří nejen k lídrům na českém trhu, ale je také premiantem finanční skupiny Erste. Chci se podílet na tom, že komunikace uvnitř banky i směrem k veřejnosti bude srozumitelná a bude i nadále vytvářet jasnou představu o tom, co Česká spořitelna klientům nabízí a co ji dělá jedinečnou,“ řekla Marta Krejcarová o svých plánech na nové pozici.
Marta Krejcarová svoji kariéru započala v televizním zpravodajství, nejdříve v televizi Prima a později v České televizi. V roce 1992 přesedlala na public relations, když začala pracovat jako PR manažerka. O tři roky později se stala mluvčí německé univerzální pojišťovny R+V. V roce 2002 přešla jako mluvčí do bratislavské Československé obchodní banky. Po pěti letech začala pracovat pro Slovenskou spořitelnu, nejdříve jako vedoucí oddělení sponzoringu a eventů a o tři roky později se stala ředitelkou komunikace a sponzoringu. V té době zároveň působila i jako členka správní rady Nadace Slovenské spořitelny.
Vystudovala žurnalistiku na filosofické fakultě Univerzity Komenského v Bratislavě.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist