Alice Zápotocká se ve společnosti Adastra zaměří na nastavení nových marketingových nástrojů, které podpoří další růst firmy. Hlavní náplní její práce bude tvorba a naplňování marketingové strategie firmy a marketingové komunikace.
„Byť přecházím do menší firmy, je pro mě Adastra velkou výzvou. Je to firma nadstandardně prosperující, inovativní, s unikátní firemní kulturou. Navíc je dodnes v rukách českých majitelů, což je mi velmi sympatické,“ řekla Zápotocká a dodala: „Vzhledem k tomu, že se firmě vždy dařilo, marketing plnil jen supportní roli. To chci změnit a obchod a marketing synergicky propojit. Více spolupracovat s partnery firmy, systematicky a strategicky tak budovat povědomí o brandu Adastry a rozšířit tak zákaznické portfolium.“
Alice Zápotocká přichází ze společnosti Microsoft, kde zodpovídala za marketingovou komunikaci s velkými a středními subjekty, a to jak v komerční sféře, tak i v oblasti veřejné správy a samosprávy. Dále působila téměř deset let u producenta podnikových aplikací SAP ČR.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist