Alice Zápotocká se ve společnosti Adastra zaměří na nastavení nových marketingových nástrojů, které podpoří další růst firmy. Hlavní náplní její práce bude tvorba a naplňování marketingové strategie firmy a marketingové komunikace.

 „Byť přecházím do menší firmy, je pro mě Adastra velkou výzvou. Je to firma nadstandardně prosperující, inovativní, s unikátní firemní kulturou. Navíc je dodnes v rukách českých majitelů, což je mi velmi sympatické,“ řekla Zápotocká a dodala: „Vzhledem k tomu, že se firmě vždy dařilo, marketing plnil jen supportní roli. To chci změnit a obchod a marketing synergicky propojit. Více spolupracovat s partnery firmy, systematicky a strategicky tak budovat povědomí o brandu Adastry a rozšířit tak zákaznické portfolium.“

Alice Zápotocká přichází ze společnosti Microsoft, kde zodpovídala za marketingovou komunikaci s velkými a středními subjekty, a to jak v komerční sféře, tak i v oblasti veřejné správy a samosprávy. Dále působila téměř deset let u producenta podnikových aplikací SAP ČR.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist