Dalibor Komárek před přijetím nové výzvy v Aqualandu Moravia, přes osm let pracoval ve společnosti Home Credit jako ředitel pro reklamu a manažer marketingové komunikace pro Česko a Slovensko. Má za sebou úspěšné marketingově-obchodní aktivity, mimo jiné v prodeji telefonní půjčky, za kterou získal i cenu za efektivní reklamu Effie Awards. Další zkušenosti u PPF Group nasbíral v České Pojišťovně, která v té době přecházela do rukou Generali. Zde zastával pozici ředitele marketingové komunikace, kde nesl zodpovědnost za celkovou komunikaci a marketingové kampaně společnosti i za sponzoringové aktivity jako Velká pardubická či hokejová play off extraliga.

„Řídit obchodní a marketingové aktivity takto významného zábavního zařízení pro mě bude příjemnou výzvou. Budu čerpat ze svých letitých zkušeností, ale zároveň se těším, že mi Aqualand Moravia umožní dívat se na obor novým pohledem,“ konstatoval Dalibor Komárek.

Management firmy v něm získává cennou posilu. Se sportem zkušenosti má, působil na pozici ředitele marketingu ve společnosti Alpine Pro. Díky tomu mimo jiné spolupracoval s Českým olympijským výborem na přípravě Olympiády 2012 v Londýně, kterou symbolizovaly známé holínky s motivy malíře Františka Kupky.

 

Předchozí pozice Dalibora Komárka:

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist