Tomáš Hruška (40) bude odpovědný za HUB tří zemí, kam kromě Česka spadá i Slovensko a Maďarsko. Při vedení bude moci využít své široké mezinárodní zkušenosti získané na různých pozicích v rámci marketingu, obchodu a také na top manažerských pozicích v zahraničí. Své hlavní cíle v našem regionu shrnuje takto: „Jako vedoucí kosmetická firma na trhu máme za povinnost neustále trh rozvíjet a přinášet nové impulsy. Náš model je založen na výzkumu a inovacích, protože jen tak jsme schopni neustále nabízet něco nového a zároveň neočekávaného. Naším cílem je více přiblížit naše značky spotřebitelům a získat nové spotřebitele díky neustálým inovacím.“

Tomáš Hruška ukončil studia v roce 1999 a následně nastoupil do společnosti L´Oréal na pozici produktového manažera zodpovědného za produkty péče o vlasy. Brzy získal post marketingového ředitele, poté se přesunul do mezinárodního sídla skupiny L´Oréal ve Francii. Zde zastával několik manažerských pozic a to nejen v marketingu, ale i v obchodu a business developmentu. Zkušenosti s rolí generálního ředitele si Tomáš přináší ze Švédska, naposledy řídil divizi spotřebního zboží pro L´Oréal v Itálii.

Je ženatý a má dva syny. Mezi jeho zájmy patří sport, hudba, poznávání nových zemí a kultur.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist