Tomáš Hruška (40) bude odpovědný za HUB tří zemí, kam kromě Česka spadá i Slovensko a Maďarsko. Při vedení bude moci využít své široké mezinárodní zkušenosti získané na různých pozicích v rámci marketingu, obchodu a také na top manažerských pozicích v zahraničí. Své hlavní cíle v našem regionu shrnuje takto: „Jako vedoucí kosmetická firma na trhu máme za povinnost neustále trh rozvíjet a přinášet nové impulsy. Náš model je založen na výzkumu a inovacích, protože jen tak jsme schopni neustále nabízet něco nového a zároveň neočekávaného. Naším cílem je více přiblížit naše značky spotřebitelům a získat nové spotřebitele díky neustálým inovacím.“
Tomáš Hruška ukončil studia v roce 1999 a následně nastoupil do společnosti L´Oréal na pozici produktového manažera zodpovědného za produkty péče o vlasy. Brzy získal post marketingového ředitele, poté se přesunul do mezinárodního sídla skupiny L´Oréal ve Francii. Zde zastával několik manažerských pozic a to nejen v marketingu, ale i v obchodu a business developmentu. Zkušenosti s rolí generálního ředitele si Tomáš přináší ze Švédska, naposledy řídil divizi spotřebního zboží pro L´Oréal v Itálii.
Je ženatý a má dva syny. Mezi jeho zájmy patří sport, hudba, poznávání nových zemí a kultur.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist