Jan Poštulka přichází do Googlu ze společnosti Omnicom Media Group, kde 10 let působil na pozicích Head of Performance (Resolution) a v posledních letech i jako Head Digital Strategist pro celou skupinu. V rámci Omnicomu se zabýval i dalšími aktivitami, jako mediálními inovacemi, digitální osvětou a organizováním konferencí OMG Future. Před necelými 9 lety založil (pod agenturou PHD) server MediaGuru.cz – aktuálně nejnavštěvovanější web o marketingu a médiích v ČR.
O své pozici Jan Poštulka říká: „Ve své 15leté online-marketingové praxi jsem získal široké zkušenosti s digitálním marketingem a těším se, že nyní budu mít šanci využít je pro rozvoj firem s exportním potenciálem a třeba tím i trochu přispět české a slovenské ekonomice v globální konkurenci.”
Vystudoval filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, kde se zabýval sociálními důsledky informačních a komunikačních technologií.
Ředitelka českého Googlu Taťána le Moigne k tomu dodává: „Je nám velkou ctí přivítat v týmu dalšího profesionála ze světa marketingu, mediálních agentur a sociální komunikace. Vítáme Honzovu energii, velké zkušenosti z oboru a z práce s klienty, chuť inovovat a zkoušet nové věci, nadšení pro web a vše, co s ním souvisí a pozitivní přístup k lidem a životu.”
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist