Jan Poštulka přichází do Googlu ze společnosti Omnicom Media Group, kde 10 let působil na pozicích Head of Performance (Resolution) a v posledních letech i jako Head Digital Strategist pro celou skupinu. V rámci Omnicomu se zabýval i dalšími aktivitami, jako mediálními inovacemi, digitální osvětou a organizováním konferencí OMG Future. Před necelými 9 lety založil (pod agenturou PHD) server MediaGuru.cz – aktuálně nejnavštěvovanější web o marketingu a médiích v ČR.

O své pozici Jan Poštulka říká: „Ve své 15leté online-marketingové praxi jsem získal široké zkušenosti s digitálním marketingem a těším se, že nyní budu mít šanci využít je pro rozvoj firem s exportním potenciálem a třeba tím i trochu přispět české a slovenské ekonomice v globální konkurenci.”

Vystudoval filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, kde se zabýval sociálními důsledky informačních a komunikačních technologií.

Ředitelka českého Googlu Taťána le Moigne k tomu dodává: „Je nám velkou ctí přivítat v týmu dalšího profesionála ze světa marketingu, mediálních agentur a sociální komunikace. Vítáme Honzovu energii, velké zkušenosti z oboru a z práce s klienty, chuť inovovat a zkoušet nové věci, nadšení pro web a vše, co s ním souvisí a pozitivní přístup k lidem a životu.”

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist