Dana Špicarová působila v minulosti v oblasti médií a jako marketingová ředitelka vedla i komunikaci mediálního domu Albatros Media.

 „Chytrý telefon se stal pro mnoho lidí naprosto samozřejmou součástí života. Proto rádi používají aplikace, které jim mohou život zpříjemnit. Díky tomu, že se informační systém 2GIS prakticky nepřetržitě rozšiřuje a inovuje, může svým uživatelům nabídnout přesně ty informace, které se mu v konkrétní chvíli hodí. Jedním z mých úkolů je posílit povědomí o 2GIS na trhu, aby si naši aplikaci uživatelé našli. Zároveň se budeme soustředit na rozšiřování počtu partnerů, aby byla naše aplikace ještě užitečnější,“ říká marketingová specialistka společnosti 2GIS Dana Špicarová a dodává: „Aktuálně se v 2GIS pracuje na zmapování všech obchodních center v Praze a připravujeme také podrobné zmapování pražských nemocnic.“

Dana Špicarová absolvovala obor marketingová komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

Její velkou láskou je fotografování, ale zajímá se také o automobily a motorismus obecně. Volný čas tráví ráda i s knížkou.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist