Ondřej Široký přišel do týmu Intersnack ze společnosti JDE centrální Evropa, kde působil na pozici Category Manager pro Single Serve a předtím jako Senior Brand Manager Coffee. Na těchto pozicích úspěšně restartoval značky Douwe Egberts a Tassimo v Česku a na Slovensku.
Alexandra Kafková HR ředitelkou společnosti Intersnack - čtěte ZDE
Pavel Slanec finančním ředitelem společnosti Intersnack - čtěte ZDEMilan Koníček komerčním ředitelem ve společnosti Intersnack - čtěte ZDE
Ondřej Široký disponuje bohatými zkušenostmi z oblasti marketingové strategie a obchodního a marketingového plánování, které získal svou 9letou praxí v nadnárodních společnostech. Během své dlouholeté kariéry zakládal marketingové oddělení ve společnosti 3M v divizi brusných systémů a také nastavil novou obchodní strategii. Divize brusiv pod jeho marketingovým vedením zaznamenala výrazný růst a získal několik marketingových ocenění. Svou pracovní kariéru odstartoval v Robert Bosch Group.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist