Ondřej Široký přišel do týmu Intersnack ze společnosti JDE centrální Evropa, kde působil na pozici Category Manager pro Single Serve a předtím jako Senior Brand Manager Coffee. Na těchto pozicích úspěšně restartoval značky Douwe Egberts a Tassimo v Česku a na Slovensku.

Ondřej Široký disponuje bohatými zkušenostmi z oblasti marketingové strategie a obchodního a marketingového plánování, které získal svou 9letou praxí v nadnárodních společnostech. Během své dlouholeté kariéry zakládal marketingové oddělení ve společnosti 3M v divizi brusných systémů a také nastavil novou obchodní strategii. Divize brusiv pod jeho marketingovým vedením zaznamenala výrazný růst a získal několik marketingových ocenění. Svou pracovní kariéru odstartoval v Robert Bosch Group.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist