Adrien Denavit (33) se ujal vedení své divize se širokými zkušenostmi z massmarketu z několika různých zemí a svou aktuální misi shrnul těmito slovy: „Mým cílem je zejména zapracovat na penetraci jednotlivých produktových kategorií, jako je např. péče o vlasy či make-up, a dále neustálé získávání nových spotřebitelů zejména tím, že se nám podaří uvést a budovat tzv. love brands.“
Adrien začal svou kariéru v rámci skupiny L´Oréal před 10 lety jako produktový manažer ve Francii. Poté zastával několik pozic v oblasti marketingu a prodeje, poté přesídlil do Japonska, kde získal celou řadu cenných zkušeností, včetně e-commerce. Následně přijal ve Francii pozici marketingového ředitele značky L´Oréal Paris ve vedení pro oblast Střední a Východní Evropy. Na podzim 2015 se Adrien přesunl do Prahy, aby se zde stal ředitelem divize spotřebního zboží, kam patří značky jako L´Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, Mixa a nově také NYX. Má dvě malé dcery.
Martina Slezáková, nově jmenovaná do vedení divize profesionálních produktů bude v rámci práce klást velký důraz zejména na vzdělání profesionálů: „Chystám se zaměřit na další rozvoj našich partnerských salonů – nejen že je podpoříme v současném digitálním světě, ale zároveň se zaměříme na unikátní péči a zkušenosti koncových spotřebitelů ”.
Martina pracuje pro společnost L´Oréal již více než 14 let. Svou kariéru započala také jako produktový manažer, a to pro značku L´Oréal Professionnel, má však zkušenosti i z dalších oblastí, v rámci svého vzdělávání pracovala např. několik měsíců i jako obchodní zástupce. Po zkušenostech z různých pozic v marketingu napříč divizí se Martina stala v roce 2011 ředitelkou pro obchod a vzdělávání značky L´Oréal Professionel v Čechách a na Slovensku. Rok 2015 byl pro Martinu rokem stráveným na mateřské dovolené, po jejímž ukončení byla povýšena na pozici ředitelky „své domovské“ divize. Kromě značky L´Oréal Professionnel bude Martina zodpovědná také za značky Kérastase, Redken, Matrix a Essie.
L'Oréal Česká republika, Slovensko a Maďarsko má nyní více než 400 zaměstnanců. Na českém trhu L'Oréal působí od roku 1994 a jeho tržby v roce 2014 překročit 2,6 miliardy korun.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist