Barbora Hasalová se v Kolonialu stala součástí marcomm/brand týmu vedeného Michalou Langerovou, pod níž se stará zejména o obsahovou linku komunikace. Stihla se zapojit do posledního projektu, ve kterém v rámci kampaně #casprosebe Kolonial oslovoval influencery a foodblogery prostřednictvím tematických balíčků.

Je absolventkou Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Během studia spolupracovala se společností TON na jejich pražském rezidenčním ateliéru Tonlab. Po ukončení studia se jako Junior Brand Manager starala o značku Wella Profesionals v rámci Hair Care Professionals.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist