Michal Janda do společnosti OMV Česká republika nastoupil v roce 2012, a to nejprve na pozici marketingového specialisty, později online manažera. V těchto funkcích se podílel na přípravě kompletní marketingové strategie a rozpočtů OMV v České republice. V roce 2014 přestoupil v rámci společnosti OMV na Slovensko a stal se šéfem marketingu (Marketing Manager) OMV pro Slovenskou republiku. Získal zde kromě mezinárodní zkušenosti také značné znalosti slovenského trhu. S účinností od února se již opět plně věnuje aktivitám v České republice.
Michal Janda zahájil svou profesní kariéru v marketingovém týmu společnosti Linde Material Handling, na obdobné pozici poté působil také ve společnosti Henkel CZ.
Ve funkci šéfa marketingu střídá Lucii Mašínovou, která nastoupila na mateřskou dovolenou.
Rád sportuje, ve svém volném čase se nejraději věnuje golfu a lyžování.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist