Štěpán Tůma (39) přichází do Sodexo ze společnosti Vodafone, kde působil jako marketingový ředitel pro firemní zákazníky. Dříve pracoval ve společnostech RWE a T-Mobile. V oblasti marketingu, zaměřeného zejména na firemní zákazníky, se pohybuje více než 15 let.

„Jsem moc ráda, že se nám podařilo získat výraznou posilu. Na český trh jsme nedávno uvedli nový produkt, elektronickou stravenku Gastro Pass CARD, a rozvoj této novinky bude momentálně hlavní náplní Štěpánovy práce,“ říká Martina Grygar Březinová, generální ředitelka Sodexo Benefity.

Nový marketingový ředitel zároveň již pátým rokem působí jako lektor na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze.

Ve volném čase se věnuje především manželce a svým dvěma dětem. Mezi jeho koníčky patří vzdělávání a jakýkoliv sport, v poslední době hlavně běh, cyklistika a squash.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist