Prostředí, v němž lze systémy používat, přirovnává jejich tvůrce k letišti, kde zákazník získá nejen možnost využít letadlo pro svoji dopravu, ale v rámci jednoho balíčku i veškeré související služby.
"Představte si, že váš informační systém je dopravní letadlo," říká Martin Kršňák, manažer partnerské sítě Helios. "Jestliže chcete letět, nemusíte se nyní starat o jeho přípravu, o stav pohonných hmot, o catering či o uniformu pilota. Svěříte-li se do služeb Erportu, nemusíte se starat o stav ERP systému, který využíváte. Prostě vše necháte v péči našich odborníků."
V nabídce pod názvem Erport najde zákazník ERP Helios Green pro velké a Helios Orange pro menší a střední firmy, oba systémy jsou "parkovány" v ČR, včetně klientských dat. Péče o systémy, servis a vše, co s jejich užíváním souvisí, jsou zahrnuty v ceně Erportu. Rozsah správy je daný parametry a podmínkami konkrétní služby. K servisní podpoře náleží veškerá obsluha hardwaru (např. proaktivní monitoring součástí hardware, řešení závad na něm, správa storage a datacenter a další...). Dále sem patří správa virtualizace, tedy například obsluha virtualizační platformy, update a patchování, zálohování celého VS a další služby, které jsou poskytovány s dostupností (SLA) 99,99 %.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist