Prostředí, v němž lze systémy používat, přirovnává jejich tvůrce k letišti, kde zákazník získá nejen možnost využít letadlo pro svoji dopravu, ale v rámci jednoho balíčku i veškeré související služby.
"Představte si, že váš informační systém je dopravní letadlo," říká Martin Kršňák, manažer partnerské sítě Helios. "Jestliže chcete letět, nemusíte se nyní starat o jeho přípravu, o stav pohonných hmot, o catering či o uniformu pilota. Svěříte-li se do služeb Erportu, nemusíte se starat o stav ERP systému, který využíváte. Prostě vše necháte v péči našich odborníků."
V nabídce pod názvem Erport najde zákazník ERP Helios Green pro velké a Helios Orange pro menší a střední firmy, oba systémy jsou "parkovány" v ČR, včetně klientských dat. Péče o systémy, servis a vše, co s jejich užíváním souvisí, jsou zahrnuty v ceně Erportu. Rozsah správy je daný parametry a podmínkami konkrétní služby. K servisní podpoře náleží veškerá obsluha hardwaru (např. proaktivní monitoring součástí hardware, řešení závad na něm, správa storage a datacenter a další...). Dále sem patří správa virtualizace, tedy například obsluha virtualizační platformy, update a patchování, zálohování celého VS a další služby, které jsou poskytovány s dostupností (SLA) 99,99 %.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist