Michaela Bartošová přešla z PR agentury FleishmannHillard (FH), kde na plný úvazek působila čtyři roky a nadále bude dočasně fungovat jako externí konzultant. Ve FH měla na starosti převážně FMCG a korporátní komunikaci. Mezi její největší klienty patřili Procter&Gamble, Český svaz pivovarů a sladoven, SAPELI, Nadace Kooperativa nebo EY Podnikatel roku. Nově se stala po boku Romana Stolejdy, Scandal Media Group a Davida Bauckmanna jednatelem Programmatic Media.

„Díky tomu, že jsem mohla působit jak v médiích, tak nadnárodní PR agentuře, dokázala jsem si zformovat představu o tom, jak dělat tento byznys jinak, neotřele, originálně a hlavně efektivně. Například na sociální sítě odmítáme nahlížet jako na pouhý nástroj sebeprezentace a reklamy. Tvoříme zde takový obsah, aby měli lidé důvod a chuť se vracet a vytvořili si ke značce silné pouto,“ říká Michaela Bartošová.

„Rozhodli jsme se neomezovat pouze na digitální operace. Nyní jsme také tvůrci integrovaných kampaní, vyprávíme zábavné, pravdivé, poutavé a inspirativní příběhy. Nechceme širokou veřejnost bombardovat strohými sděleními, ale dáváme jí prostor k dialogu a aktivní komunikaci. Do diskuze zapojujeme co nejvíce lidí, kteří se s našimi myšlenkami a názory ztotožní a šíří je dál,“ vysvětluje jednatel společnosti Roman Stolejda.   

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist