Ján Kondáš (51) před nástupem do Tesco pracoval pro společnost Arcys na pozici Managing Partner. Byl zodpovědný za strategické poradenství v oblasti korporátní komunikace. V letech 2002–2011 pracoval ve společnosti Slovak Telekom na pozici ředitele pro Korporátní komunikaci. Pod jeho vedením se pozitivním způsobem změnilo vnímání firmy médii, společnost úspěšně vykonala změnu své značky a firma zavedla mnohé inovativní nástroje v interní komunikaci. Ján získal během svého působení ve společnosti mnoho zkušeností z oblasti restrukturalizace a řízení změn.
„Velmi mne těší, že jsem dostal možnost stát se součástí českého týmu Tesco. Vítám, že je společnost velmi aktivním hráčem na poli inovací v oblasti retailu. Prostřednictvím transformačního programu One Europe chce Tesco v zemích střední Evropy, tedy včetně České republiky, svým zákazníkům nabídnout kvalitní a čerstvé potraviny a velký rozsah ostatních produktů. Věřím, že ve své práci budu moci naplno využít své zkušenosti z jiných transformačních projektů v minulosti.“
Vystudoval fyziku polovodičů na Univerzitě Komenského v Bratislavě, později studoval marketing a firemní komunikace na univerzitách ve Velké Británii a USA. Je držitelem titulu MBA v oblasti PR a budování reputace firmy.
Je ženatý a mezi jeho zájmy patří cyklistika, volejbal, turistika a vaření.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist