Ján Kondáš (51) před nástupem do Tesco pracoval pro společnost Arcys na pozici Managing Partner.  Byl zodpovědný za strategické poradenství v oblasti korporátní komunikace. V letech 2002–2011 pracoval ve společnosti Slovak Telekom na pozici ředitele pro Korporátní komunikaci.  Pod jeho vedením se pozitivním způsobem změnilo vnímání firmy médii, společnost úspěšně vykonala změnu své značky a firma zavedla mnohé inovativní nástroje v interní komunikaci. Ján získal během svého působení ve společnosti mnoho zkušeností z oblasti restrukturalizace a řízení změn.

Velmi mne těší, že jsem dostal možnost stát se součástí českého týmu Tesco. Vítám, že je společnost velmi aktivním hráčem na poli inovací v oblasti retailu. Prostřednictvím transformačního programu One Europe chce Tesco v zemích střední Evropy, tedy včetně České republiky, svým zákazníkům nabídnout kvalitní a čerstvé potraviny a velký rozsah ostatních produktů. Věřím, že ve své práci budu moci naplno využít své zkušenosti z jiných transformačních projektů v minulosti.“

Vystudoval fyziku polovodičů na Univerzitě Komenského v Bratislavě, později studoval marketing a firemní komunikace na univerzitách ve Velké Británii a USA. Je držitelem titulu MBA v oblasti PR a budování reputace firmy.

Je ženatý a mezi jeho zájmy patří cyklistika, volejbal, turistika a vaření.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist