Kateřina Modrá má bohaté zkušenosti s marketingem a vztahy s veřejností na mezinárodní úrovni, které získala během desetiletého působení ve společnosti Tesco Ltd v Londýně. V rámci své funkce byla odpovědná za vedení módní značky F&F v oblasti marketingové komunikace a mezinárodního PR a to nejen na britském trhu, ale také v regionu Středí Evropy a na vybraných asijských trzích. Zkušenosti nasbírala také ve společnostech Brown Forman, kde měla na starosti značky Jack Daniels a Southern Comfort, v oděvní společnosti Wella a u přepravní služby DHL.
V obchodním řetězci Albert se zaměří na rozvoj značky Albert, in-store a lokální marketing v obchodech, ale také na online kanály a designy produktových řad Albert.
Vystudovala Univerzitu Jana Amose Komenského, obor masová komunikace, a Ústav práva a právní vědy v Praze.
Ve volném čase se věnuje své dceři Emmě. Ráda lyžuje a běhá, zajímá se o divadlo a k srdci jí přirostlo cestování po Africe.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist