Marcel Náhlovský přichází do Lasvitu z pozice ředitele mediální agentury OMD, kde působil na různých pozicích víc než 10 let. V prostředí médií a reklamy má dlouholeté zkušenosti. Stál u zrodu mediální agentury Starcom v  České republice, pracoval v agentuře Leo Burnett, a rovněž ve vydavatelství Ringier, kde jako managing director řídil divizi časopisů.

„Česká republika není velmocí pouze ve výrobě automobilů nebo piva, ale také ve výrobě skla. Leonu Jakimičovi a celému teamu Lasvitu se daří české sklo ve světě etablovat jako vzrušující zážitek, příběh, jehož součástí bychom chtěli všichni být. Každý kousek, který Lasvit vyrobí, je ukázkou práce těch nejlepších designerů a řemesla českých sklářů. Je určen nejen k plnění své funkce, ale obklopuje nás krásou a formuje náš vkus. Mým úkolem bude tento příběh dále rozvíjet a pro díla z Lasvitu nadchnout zákazníky nejen v Čechách, ale i na všech trzích, kde Lasvit působí a působit bude,“ uvedl Marcel Náhlovský.

Marcel Náhlovský žije v Zelenči, je ženatý a má tři děti.

 

Sklářská a designérská společnost LASVIT, výrobce unikátních světelných instalací na míru, uměleckých děl ze skla a skleněných architektonických prvků, spojuje tradiční české sklářské umění s moderními technologiemi a designem. Společnost založil v roce 2007 Leon Jakimič. LASVIT sídlí v České republice, má čtyři výrobní závody a patnáct obchodních poboček po celém světě. Obrat společnosti přesahuje miliardu korun.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist