Jana Sosna Voňavková působí v oblasti public relations již téměř 20 let. První zkušenosti v oblasti médií získala v kongresovém oddělení hotelu Hilton, poté pracovala 10 let v Českém Telecomu / Telefónice Česká republika, nejprve jako manažerka komunikace pro internetovou divizi a následně přestoupila do tiskového oddělení celé telekomunikační firmy. Z titulu své funkce byla odpovědná za produktovou komunikaci s vazbou na segment IT (data, security, O2 TV). Na starosti měla komunikaci se státní správou a klienty z korporátní sféry. Dlouhodobě se věnovala internetovým projektům pro děti a mládež. Klienty PR agentury dovedla několikrát úspěšně na přední příčky soutěže Česká cena za public relations, kterou pořádá Asociace public relations agentur (APRA).

„Hlavním důvodem nabídky práce v našem týmu, a tedy na straně klienta, je snaha advokátní kanceláře zúročit zkušenosti Jany Sosny Voňavkové z předešlé praxe. Nabídli jsme prostředí mezinárodní firmy a sami očekáváme, že díky koncentraci na jednoho klienta se například rozšíří množství komunikačních kanálů, které možná nejsou v oblasti právních firem zase tak běžné,“ komentuje přestup do týmu Taylor Wessing Praha její vedoucí partner Erwin Hanslik. Výhodu vidí i v rychlejším přístupu k informacím.

Jana Sosna Voňavková vystudovala žurnalistiku na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.

Mezi její zájmy patří dějiny moderního umění 20. století. Relaxuje při jízdě na běžkách a chůzí po horách, hradech a zámcích, a to převážně v České republice.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist