Jan Svoboda je profesionál, který se v oblasti marketingové komunikaci pohybuje 15 let. Posledních
8 let řídil marketing pojišťovny Koooperativa, zkušenosti má také z GE Money Bank a T-Mobilu.
Od 1. 6. pracuje Jan Svoboda pro pojišťovnu Direct jako její marketingový ředitel. V nejrychleji rostoucí české pojišťovně ho čeká především zásadní rozvoj značky, která si během prvního roku fungování získala pozitivní renomé. A to díky orientaci na jednoduchá a srozumitelná řešení a hlavně na pozitivní klientskou zkušenost.
„V Directu je snadné pochopit, že posedlost klientem a jeho spokojeností není jenom klišé. Potřebu být v tomto ohledu maximálně úspěšný cítíte ze všeho, co pojišťovna dělá. K tomu chceme přispět i naší komunikací, ať už půjde o značku, její služby nebo produktová řešení,“ říká Jan Svoboda, a dodává: „V našem uvažování ale míříme mnohem dál. Chceme, aby značka Direct byla jasně rozpoznatelným symbolem pro všechny, kteří při ohledu na svět používají zdravý rozum.“
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist