Dmitrij Dudnik v LCG New Media působí téměř tři roky a specializuje především na web development, SEO a online kampaně. Má za sebou práci v digitální agentuře Actum, do LCG New Media přišel z agentury Ogilvy&Mather. Pracoval tak na projektech jako například Vodafone, ČMSS, Direct pojišťovnu, České Radiokomunikace nebo Air Bank.
„Za poslední půlrok jsme vyrostli obratově o více jak 200 procent. Z toho vyplývají logické kroky, jako například rozšiřování kompetencí a zodpovědností jednotlivých dlouhodobějších členů týmu. Dimitrij je klíčový článek naší společnosti a je zodpovědný za technická řešení všech kampaní, tak i vývoje webů pro klienty,“ vysvětlil Vojtěch Lambert, ředitel LCG New Media.
LCG New Media se zaměřuje spíše na větší a dlouhodobější spolupráci s jednotlivými klienty, kterou upřednostňuje před navyšováním počtu klientů. LCG věří v celkovou orientaci na kvalitu služeb, která plyne z úzké spolupráce s jednotlivými firmami a možností komunikace přímo s klíčovými lidmi LCG. „Naši klienti se tak nesetkávají s obchoďáky, ale přímo se mnou nebo Dmitrijem,“ říká Vojtěch Lambert.
LCG New Media má za poslední dobu za sebou práci například pro Bubbleology, Omega Pharma, BTL, Beehive, Beskydy-Valašsko, Tourespana, ERV pojišťovna, VW Wachal, Ferring Pharmaceuticals a další firmy.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist