Dmitrij Dudnik v LCG New Media působí téměř tři roky a specializuje především na web development, SEO a online kampaně. Má za sebou práci v digitální agentuře Actum, do LCG New Media přišel z agentury Ogilvy&Mather. Pracoval tak na projektech jako například Vodafone, ČMSS, Direct pojišťovnu, České Radiokomunikace nebo Air Bank.
„Za poslední půlrok jsme vyrostli obratově o více jak 200 procent. Z toho vyplývají logické kroky, jako například rozšiřování kompetencí a zodpovědností jednotlivých dlouhodobějších členů týmu. Dimitrij je klíčový článek naší společnosti a je zodpovědný za technická řešení všech kampaní, tak i vývoje webů pro klienty,“ vysvětlil Vojtěch Lambert, ředitel LCG New Media.
LCG New Media se zaměřuje spíše na větší a dlouhodobější spolupráci s jednotlivými klienty, kterou upřednostňuje před navyšováním počtu klientů. LCG věří v celkovou orientaci na kvalitu služeb, která plyne z úzké spolupráce s jednotlivými firmami a možností komunikace přímo s klíčovými lidmi LCG. „Naši klienti se tak nesetkávají s obchoďáky, ale přímo se mnou nebo Dmitrijem,“ říká Vojtěch Lambert.
LCG New Media má za poslední dobu za sebou práci například pro Bubbleology, Omega Pharma, BTL, Beehive, Beskydy-Valašsko, Tourespana, ERV pojišťovna, VW Wachal, Ferring Pharmaceuticals a další firmy.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist