Silvia Kolesárová umí doručit fotografie od původní myšlenky až po velmi kvalitní finální vizuál, proto v ní získává Bubble cennou posilu. Bude mít na starost kompletní supervizi obsahových vizuálních výstupů agentury.
“Silvia má obrovský talent a spoustu zkušeností s produkcí obsahu. Máme v ní skvělou fotografku, která nejen fotí, ale je schopná připravit i celou postprodukci a vytvořit úžasné klíčové vizuály. Pochopitelně by se měla také starat o chod našeho ateliéru. Známe se spolu dost dlouho, takže jsem přesvědčený, že její příchod posune celý Bubble zase o kus dál, ” říká Jiří Martínek, Head of Design v Bubble.
V agentuře Nydrle se Silvia podílela na projektech například pro značky LG, Fincentrum, Myslbek, GE Money bank nebo Toni&Guy. Poslední rok kreativně zastřešovala tým, který se věnoval sociálním médiím společnosti Unilever (značky Dove, Rexona, Signal a další). Spolupracovala také s agenturou SinnerSchrader na online kampani pro Škoda Auto či s agenturou Zaraguza na kampaních pro Olympus a Tchibo.
V roce 2014 fotila projekt inspirovaný seriálem Walking Dead, kde měla kompletně na starost celou produkci od masek, focení až po postprodukci.
Vystudovala ŠUV v Košicích.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist