Silvia Kolesárová umí doručit fotografie od původní myšlenky až po velmi kvalitní finální vizuál, proto v ní získává Bubble cennou posilu. Bude mít na starost kompletní supervizi obsahových vizuálních výstupů agentury.

Silvia má obrovský talent a spoustu zkušeností s produkcí obsahu. Máme v ní skvělou fotografku, která nejen fotí, ale je schopná připravit i celou postprodukci a vytvořit úžasné klíčové vizuály. Pochopitelně by se měla také starat o chod našeho ateliéru. Známe se spolu dost dlouho, takže jsem přesvědčený, že její příchod posune celý Bubble zase o kus dál, ” říká Jiří Martínek, Head of Design v Bubble.

V agentuře Nydrle se Silvia podílela na projektech například pro značky LG, Fincentrum, Myslbek, GE Money bank nebo Toni&Guy. Poslední rok kreativně zastřešovala tým, který se věnoval sociálním médiím společnosti Unilever (značky Dove, Rexona, Signal a další). Spolupracovala také s agenturou SinnerSchrader na online kampani pro Škoda Auto či s agenturou Zaraguza na kampaních pro Olympus a Tchibo.  

V roce 2014 fotila projekt inspirovaný seriálem Walking Dead, kde měla kompletně na starost celou produkci od masek, focení až po postprodukci.

Vystudovala ŠUV v Košicích.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist