Emil Ulrych působil v agentuře CzechTrade nejprve jako exportní konzultant pro sektor stavebnictví, spotřebního zboží a služeb. Předtím řídil společnost CGS Automotive de Mexico a většinu své kariéry se zaměřoval na latinskoamerické trhy. Studoval na Mendelově univerzitě v Brně. Je mu 36 let, mluví plynně španělsky a anglicky a mezi jeho záliby patří rodina, myslivost a horská turistika.

„Peruánská ekonomika patří mezi nejrychleji stoupající v Latinské Americe. Věřím, že nová kancelář přiláká pozornost českých firem k této zemi, která často zůstává ve stínu Brazílie nebo Argentiny. Český průmysl zde má skvělé jméno už od dob první republiky,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.

„Peru a Evropská unie mají dohodu o volném obchodu, která umožňuje snadný dovoz českých výrobků,“ říká Emil Ulrych, ředitel zahraniční kanceláře v Limě.  Mnoho českých firem se ostatně na peruánském trhu prosazuje již nyní. „Mezi významnými českými značkami v Peru najdeme Českou zbrojovku či Preciosu.“

 

Petra Jindrová získala zkušenosti v oblasti mezinárodního obchodu na pozici area sales manager pro Španělsko a Latinskou Ameriku ve společnosti Preciosa. Vystudovala mezinárodní vztahy na Metropolitní univerzitě v Praze a studovala také na univerzitě v Santiagu de Compostela ve Španělsku. Hovoří plynně anglicky a španělsky. Je jí 30 let, ve volném čase se ráda věnuje sportu, cestování a španělské kultuře. 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist