Emil Ulrych působil v agentuře CzechTrade nejprve jako exportní konzultant pro sektor stavebnictví, spotřebního zboží a služeb. Předtím řídil společnost CGS Automotive de Mexico a většinu své kariéry se zaměřoval na latinskoamerické trhy. Studoval na Mendelově univerzitě v Brně. Je mu 36 let, mluví plynně španělsky a anglicky a mezi jeho záliby patří rodina, myslivost a horská turistika.
„Peruánská ekonomika patří mezi nejrychleji stoupající v Latinské Americe. Věřím, že nová kancelář přiláká pozornost českých firem k této zemi, která často zůstává ve stínu Brazílie nebo Argentiny. Český průmysl zde má skvělé jméno už od dob první republiky,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.
„Peru a Evropská unie mají dohodu o volném obchodu, která umožňuje snadný dovoz českých výrobků,“ říká Emil Ulrych, ředitel zahraniční kanceláře v Limě. Mnoho českých firem se ostatně na peruánském trhu prosazuje již nyní. „Mezi významnými českými značkami v Peru najdeme Českou zbrojovku či Preciosu.“
Petra Jindrová získala zkušenosti v oblasti mezinárodního obchodu na pozici area sales manager pro Španělsko a Latinskou Ameriku ve společnosti Preciosa. Vystudovala mezinárodní vztahy na Metropolitní univerzitě v Praze a studovala také na univerzitě v Santiagu de Compostela ve Španělsku. Hovoří plynně anglicky a španělsky. Je jí 30 let, ve volném čase se ráda věnuje sportu, cestování a španělské kultuře.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist