Tomáš Trejbal začínal ve společnosti EuroWeb na řadové pozici obchodního manažera a od roku 2003 převzal zodpovědnost za obchodní tým pro celou Českou republiku. Po sloučení společností EuroWeb a eTel vedl projekt integrace obchodních týmů a produktového portfolia. V roce 2005 se stal obchodním ředitelem TELE2.
Během následného působení ve společnosti Telefónica O2 významně přispěl k vstupu společnosti do oblasti IT služeb, uvedení nových produktů na trh a vybudování povědomí o značce jako ICT operátorovi. Ve své poslední roli řídil strategii společnosti UPC v segmentu firemních zákazníků.
“Svého jmenování do role obchodního a marketingového ředitele DPD si nesmírně vážím. Jako klíčové pro další akceleraci růstu společnosti vnímám zaměření na inovace, zákaznickou zkušenost a posílení v oblasti exportních zásilek.” říká Tomáš Trejbal, nový Sales & Marketing Director DPD CZ.
Volný čas tráví Tomáš hlavně s rodinou a na zahradě. Věnuje se také jízdě na horském kole nebo snowboardu.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist