Petr Abrahámek má rozsáhlé manažerské zkušenosti především v oblasti obchodu a marketingu získané z automobilového sektoru, kterému věnoval posledních 17 let své profesní kariéry. Úspěšně se podílel na zavedení produktu operativního leasingu pro malé a střední firmy a zavedení značkového pojištění pro koncernová vozidla ve firmě Škofin. Mezi další úspěchy patří rebranding a restrukturalizace dealerské sítě v Suzuki Motor Czech.

Hlavním úkolem nového generálního ředitele je vedení společnosti k dalšímu ekonomickému růstu, zdokonalení firemních procesů a posilování značky na tuzemském i mezinárodním trhu, zvláště pak ve vztahu ke klíčovým partnerům a zákazníkům.

„Je pro mne velká výzva po dlouhé době změnit obor. i4wifi vnímám jako velmi dynamickou, mladou firmu, která má potenciál k dalšímu růstu. Mým úkolem je rozvoj obchodních aktivit jak ve stávajícím segmentu, tak prostřednictvím inovativních produktů a služeb. Také se zaměřím na zefektivnění chodu společnosti,“ řekl Petr Abrahámek.

Vystudoval Vysoké učení Technické, fakultu Managementu a ekonomie ve Zlíně. Hovoří plynně anglicky, domluví se částečně italsky a japonsky.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist