Petr Abrahámek má rozsáhlé manažerské zkušenosti především v oblasti obchodu a marketingu získané z automobilového sektoru, kterému věnoval posledních 17 let své profesní kariéry. Úspěšně se podílel na zavedení produktu operativního leasingu pro malé a střední firmy a zavedení značkového pojištění pro koncernová vozidla ve firmě Škofin. Mezi další úspěchy patří rebranding a restrukturalizace dealerské sítě v Suzuki Motor Czech.
Hlavním úkolem nového generálního ředitele je vedení společnosti k dalšímu ekonomickému růstu, zdokonalení firemních procesů a posilování značky na tuzemském i mezinárodním trhu, zvláště pak ve vztahu ke klíčovým partnerům a zákazníkům.
„Je pro mne velká výzva po dlouhé době změnit obor. i4wifi vnímám jako velmi dynamickou, mladou firmu, která má potenciál k dalšímu růstu. Mým úkolem je rozvoj obchodních aktivit jak ve stávajícím segmentu, tak prostřednictvím inovativních produktů a služeb. Také se zaměřím na zefektivnění chodu společnosti,“ řekl Petr Abrahámek.
Vystudoval Vysoké učení Technické, fakultu Managementu a ekonomie ve Zlíně. Hovoří plynně anglicky, domluví se částečně italsky a japonsky.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist