„Agentura Stance Communications procházela za více než 10 let existence neustálým vývojem, který kopíruje jak změny trhu či technologií, tak i proměny potřeb klientů. Štěpán Dlouhý se za šest let působení v agentuře podílel na řadě úspěšných, a mnohdy i oceněných, projektů. Jsem rád, že se vedení společnosti rozrůstá o někoho, kdo profesionálně vyrostl v našem týmu. Pro agenturu i pro klienty je to dobré znamení,“ říká Petr Soukup, Managing Partner Stance Communications.

Štěpán Dlouhý působí ve Stance Communications šest let. Od roku 2011 vedl například tým zaměřený na klienty z oblasti IT či veřejné správy. Podílel se také na oceněném projektu Českého domu v rámci LOH v Londýně (Česká cena za PR) či na koordinaci regionálních Olympijských parků při LOH v Riu. Letos v létě řídil roadshow „STK pro chlapy“ pro Nadační fond Petra Koukala a společnost Sanofi; tento projekt získal titul Společensky prospěšný projekt 2016.

„Ve Stance Communications jsem prošel několika pozicemi a měl jsem možnost pracovat na úspěšných kampaních pro klienty z různých segmentů. Jako Account Director chci tyto zkušenosti promítnout do dalšího vylepšování našich služeb klientům a do profesionálního rozvoje našich PR týmů,“ říká Štěpán Dlouhý.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist