Robert Štefl (42) bude mít jako ředitel divize Péče o klienta na starosti například oddělení správy klientských účtů, platebních služeb nebo provozu a správy budov. Ve své roli se chce zaměřit především na celkové zlepšení a zrychlení procesů tak, aby banka byla dobře připravena na rostoucí počet klientů.
Robert Štefl se oblasti financí věnuje už sedmnáct let a v Air Bank pracuje už od jejího vzniku. Jako šéf oddělení rozvoje bankovních služeb se podepsal pod většinu služeb banky. Zároveň působil jako člen dozorčí rady. Před příchodem do Air Bank sbíral zkušenosti i v zahraničí. Na Ukrajině například řídil retailovou a korporátní prodejní síť Home Credit Bank.
Vystudoval Vysokou školu finanční a správní. Je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase se věnuje hlavně rodině, a když zbyde čas, tak i lyžím a kolu.
Jana Karasová posílila PR oddělení Air Bank - čtěte ZDE
Veronika Horáková ředitelkou péče o zaměstnance Air Bank - čtěte ZDE
Lukáš Müller (43) je s Air Bank spjatý, jak sám říká, už od jejího „pravěku“ a patří mezi klíčové lidi, kteří koncept banky vytvářeli. Jako ředitel Péče o klienta se mimo jiné podílel na vybudování kontaktního centra. Od 1. února bude Lukáš Müller v Air Bank šéfovat nově vzniklé divizi Řízení změn a spokojenosti zákazníků.
Ve své nové roli bude Lukáš Müller zodpovědný za systematické sledování a zlepšování zkušenosti zákazníků se službami banky a také za rychlou a efektivní realizaci změn a inovací.
Vystudoval Fakultu informatiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Ve volném čase ho baví potápění, snowboard nebo kitesurfing. S manželkou, dcerou a synem žije v Brně.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist