Martin Šustek (44) je absolvent Vysokého učení technického v Brně, Fakulty Managementu a ekonomie ve Zlíně. Od počátku své pracovní dráhy působil v oblasti nákupu a logistiky. První zkušenosti sbíral ve firmách KRAFT Foods, PHILIPS Displays a LINDAB Buildings. Od roku 2005 do roku 2014 působil u společnosti BANG & OLUFSEN v Kopřivnici na různých manažérských pozicích s odpovědností za vztahy s dodavateli, nákup, logistiku a distribuci náhradních dílů. Do TATRA TRUCKS nastoupil jako ředitel nákupu v únoru 2014 a účastnil se klíčové etapy restrukturalizace podniku. Od listopadu 2016 se jeho odpovědnost v Tatře rozšířila i na logistiku. Jako ředitel nákupu a logistiky TATRA TRUCKS měl odpovědnost za nákupy materiálu v hodnotě 3 miliardy Kč za rok a vedl tým více než 100 zaměstnanců odpovědných za nákup, logistiku, dopravu a skladování.
Radek Strouhal generálním ředitelem TATRA TRUCKS - čtěte ZDE
Hana Bobrovská personální ředitelkou TATRA TRUCKS - čtěte ZDE
Od 20. února 2017 převezme Martin Šustek jako Chief Commercial Officer (ředitel obchodu a marketingu) vedení obchodního úseku vč. marketingu, poprodejních služeb, náhradních dílů i servisu TATRA TRUCKS. Zároveň se stává novým členem představenstva společnosti.
Obchodní ředitel David Pipal zůstane nadále členem týmu obchodu, organizačně bude zařazen přímo pod Martina Šustka, kterému bude nápomocen v oblasti strategických obchodních projektů, v nichž se uplatní Davidovy bohaté obchodní zkušenosti.
Předseda představenstva TATRA TRUCKS Petr Rusek ke jmenování Martina Šustka do nové funkce uvádí: „Martin má lví podíl na splnění plánu v roce 2016, kdy se mu podařilo zkoordinovat vynikajícím způsobem vztahy s dodavateli a zajistit vše potřebné pro skokově rostoucí výrobu. Má vynikající předpoklady k systémovému rozvoji obchodních i marketingových aktivit a poprodejních služeb Tatry.“
Generální ředitel TATRA TRUCKS Radek Strouhal dodává: „Martin se jako zkušený řídící pracovník zaměří na vytvoření plně funkční a stabilní struktury celého obchodního úseku, který bude schopen efektivně reagovat jak na měnící se potřeby trhu, tak i na potřeby interní.“
Ředitel obchodu a marketingu, člen představenstva TATRA TRUCKS Martin Šustek uvádí: „Pozici obchodního a marketingového ředitele beru jako velkou osobní výzvu. Chci se v první fázi zaměřit na interní procesy v oblasti prodeje, marketingu a poprodejních služeb. Konkurence na trhu nákladních vozidel je veliká, ale unikátní řešení podvozku TATRA stále otevírá řadu slibných obchodních případů, které nám i v následujících letech zajistí obchodní růst.“
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist