Aleš Malenka (42) má bohaté zkušenosti z oblasti rychloobrátkového zboží také z firem jako je Beiersdorf, Avon nebo Storck.
Petr Bezányi marketingovým manažerem divize Pracích a čisticích prostředků Henkel ČR/SR - čtěte ZDE
Aleš Malenka šéfuje divizi Henkel Beauty Care, Aleš Pastorek odchází - čtěte ZDE„Přebírám dobře motivovaný a fungující tým, který působí na českém trhu už 26 let. Do budoucna se zaměřím na strategii firmy, kterou je pokračování v ziskovém růstu, inovacích, pro které je firma Henkel známá, a také na flexibilitu ve vztazích se zákazníky a spotřebiteli. Neméně pro nás bude důležitý nástup digitalizace, která se začíná projevovat i v oblasti drogistického zboží,“ popisuje své záměry Aleš Malenka. Ke svým záměrům v nové pozici dále dodává: „Rád bych také zapracoval na zvýšení atraktivity firmy Henkel jako zaměstnavatele. Česká republika dala Henkelu hodně dobrých manažerů, kteří se uplatnili i na vysokých manažerských pozicích v zahraničí. Proto věřím, že má smysl spolupracovat s českými vysokými školami a hledat zde nové talenty.“
Vystudoval ekonomiku a management na Vysokém učení technickém v Brně. Mluví anglicky a částečně německy a rusky.
Ve volném čase se rád věnuje karate, horskému kolu a raftingu.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist