Technologická společnost Uber bude mít poprvé tiskovou mluvčí pro český a slovenský trh. Od března do funkce nastoupila Miroslava Jozová. Dosud pracovala v agentuře Ogilvy PR, kde byl Uber jedním z jejích klientů.

V Uberu bude mít na starosti kompletní externí komunikaci v obou zemích, včetně spolupráce s influencery.

Absolventka public relations na univerzitě v Bournemouthu pracovala v Ogilvy PR od roku 2012. Starala se například o komunikaci pro easyJet, Philips a také Uber. Zajišťovala PR kampaně klientů, organizovala akce pro novináře a spolupracovala s bloggery.

Měla také na starosti komunikaci dvou ročníků Bitvy národů na Petříně, za kterou získala první cenu v soutěži Česká cena PR.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist