Technologická společnost Uber bude mít poprvé tiskovou mluvčí pro český a slovenský trh. Od března do funkce nastoupila Miroslava Jozová. Dosud pracovala v agentuře Ogilvy PR, kde byl Uber jedním z jejích klientů.
V Uberu bude mít na starosti kompletní externí komunikaci v obou zemích, včetně spolupráce s influencery.
Absolventka public relations na univerzitě v Bournemouthu pracovala v Ogilvy PR od roku 2012. Starala se například o komunikaci pro easyJet, Philips a také Uber. Zajišťovala PR kampaně klientů, organizovala akce pro novináře a spolupracovala s bloggery.
Měla také na starosti komunikaci dvou ročníků Bitvy národů na Petříně, za kterou získala první cenu v soutěži Česká cena PR.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist