Tomáš Nagy byl jmenován novým ředitelem společnosti Herbadent pro Slovensko. Dříve působil 17 let v obchodních týmech globálních značek jako je Puma nebo Adidas. V roce 2007 se například podílel na oživení značky Reebok na Slovensku poté, co jej převzal právě Adidas.

Jeho úkolem bude dostat značku Herbadent do povědomí široké veřejnosti a otevřít nové obchodní kanály, které by umožnily větší dostupnost jeho produktů (např. vstup do významné celostátní lékárenské sítě).

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist