Tomáš Nagy byl jmenován novým ředitelem společnosti Herbadent pro Slovensko. Dříve působil 17 let v obchodních týmech globálních značek jako je Puma nebo Adidas. V roce 2007 se například podílel na oživení značky Reebok na Slovensku poté, co jej převzal právě Adidas.

Jeho úkolem bude dostat značku Herbadent do povědomí široké veřejnosti a otevřít nové obchodní kanály, které by umožnily větší dostupnost jeho produktů (např. vstup do významné celostátní lékárenské sítě).

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist