Branislav Marko podléhá Danielu Živicovi, chairmanovi MEC pro Českou a Slovenskou republiku.
„Braňo je pro nás klíčový partner při tvorbě strategií již delší dobu. Se značkou MEC je Braňo spojen více než 12 let, a to svým působením v MEC Slovensko, největší síťové mediální a digitální agentuře na Slovensku. Od dubna 2017 je jeho záběr rozšířen o český trh,“ uvedl výkonný ředitel Ondřej Šimůnek.
Absolvent studia psychologie nasbíral řadu zkušeností v sektorech FMCG, retailu, automobilového průmyslu, technologií i financí. Vyzkoušel si pozice v klientském servisu, plánování i mezinárodní koordinaci.
Borislav Ivanov, dosavadní specialista na brand management úvěrových a penzijních produktů v České spořitelně, se ujal vedení týmu Vodafone.
„Velmi silná digitální, datová a zároveň kreativní profilace je to, co nás jako agenturu posouvá dopředu,“ naznačuje úkoly pro Ivanova jeho nadřízený Ondřej Šimůnek.
Absolvent podnikové ekonomiky na VŠE pracuje v reklamní branži přes deset let, na agenturní i klientské straně. Pracoval mimo jiné ve společnostech OMD nebo Universal McCann.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist