Technologie společnosti Moat se stanou součástí služeb Oracle Data Cloud a příslušná data a jejich analýzy budou i nadále poskytovány vydavatelům médií a marketingovým specialistům. Tyto služby pomáhají propojit uživatele a vydavatele, zlepšují uživatelskou zkušenost z médií a na druhé straně i jejich obchodní výsledky.
Moat bude v rámci služeb Oracle Data Cloud dále působit jako nezávislá platforma poskytující spolehlivé metriky, analytiku a informace pro přední světové značky (včetně Nestle, Procter & Gamble a Unilever) i vydavatele (ESPN, Facebook, NBCUniversal, Snapchat, YouTube a další). Analytické nástroje společnosti Moat i její zákazníci výborně doplňují platformu Oracle Data Cloud s jejími možnostmi cílení.
„Vítám Jonaha Goodharta, výkonného ředitele společnosti Moat, i všechny její zaměstnance v týmu Oracle Data Cloud,“ uvádí Eric Roza, senior viceprezident a ředitel divize Oracle Data Cloud. „Společnost Moat rostla za poslední rok o více než 100 %. Dokáže poskytovat svým zákazníkům analytické informace např. o tom, jaké informace se mohou dostat k zákazníkům a jakou část provozu médií vytváří roboti. Moat v oblasti reklamy spolupracuje s více než 600 vydavateli, firmami (značkami) i agenturami. Platforma Oracle Data Cloud může nyní díky akvizici Moat poskytovat komplexní řešení pro cílení i měření, a vylepšit tak účinnost prakticky všech reklamních kampaní v digitálním světě.“
„Ze spojení s Oracle Data Cloud jsme nadšeni,” dodává Jonah Goodhart, výkonný ředitel a spoluzakladatel společnosti Moat. „Vidíme velký potenciál pro další společné inovace. Akvizici vnímáme jako příležitost, jak zákazníkům dále vylepšit marketing a komunikaci o příslušné značce. Vydavatelům zase poskytujeme cenná data i analytické nástroje.“
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist