Společnost Adastra tímto krokem navazuje na svou dlouhodobou vizi dodávat zákazníkům komplexní portfolio služeb v oblasti informačního managementu a naplňuje výzvy současného digitálního světa.
„Firmy masivně investovaly do datové infrastruktury a nyní potřebují začít tento potenciál naplno využívat. Mobilní aplikace budou hrát klíčovou roli v rychlosti poskytování informací více lidem. A to nejen v oblasti B2C, ale i v rámci interních systémů velkých organizací,“ popisuje budoucnost odvětví Pavel Kysela, generální ředitel Adastra ČR.
„Spojení s Adastrou je logickým vyústěním naší spolupráce na projektech v zahraničí, hlavně na čínském HomeCreditu,“ říká Stanislav Dvořák, ředitel adastra.one. „Jelikož se oblast businessových řešení přesouvá z desktopů do mobilů a tabletů, společně tak nejen stabilizujeme, ale výrazně posilujeme naši pozici.“
Vývojářské studio adastra.one (dříve Anywhere Mobile Apps) se svými více než 40 zaměstnanci zrealizovalo pro své zákazníky z řad startupů i renomovaných společností přes více než 300 projektů.
Mezi nejvýznamnější patří pro Tesco vyvinuté řešení, které se stalo synonymem mobilního nakupování v Irsku, Česku, Polsku, Slovensku, Maďarsku, ale i Thajsku a Malajsii. Stejné to je i v případě mobilní aplikace Club Card, která zpřístupňuje uživatelům mobilních zařízení výhody jednoho z největších věrnostních programů v Evropě. Dále pak pro Sazku aplikaci, která umožňuje kontrolu tiketů a losovaných čísel přímo z mobilu (a brzy i mnohem více) a pro T-Mobile uživateli velmi populární olympijské aplikace LOH 2016 a ZOH 2014. Mezi dalšími klienty najdeme jména jako McDonald’s, MetLife, Nutricia, Mafra, Česká spořitelna, Home Credit, ČSOB Pojišťovna nebo inovativní startupy Rohlík.cz a Zavezu.cz.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist