Petr Radotínský má na svém kontě mnoho oceněných kampaní. Z poslední doby například muší citylight „The Dying Poster“, propagující výstavu režiséra a scénáristy Davida Cronenberga, ověnčený mnoha domácími a zahraničními cenami jako Epica, Golden Drum, Red Apple, ADC Creative Awards a PIAF nebo kampaň pro Nadaci Leontinka MymaOcima, která bodovala na mezinárodním festivalu reklamy D&AD a domácím ADC Creative Awards.

Mezi klienty, se kterými dlouhodobě spolupracoval, patří kromě Nadace Leontinka například Air Bank, Ford, UPC nebo ČEZ.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist